Ertz Myriam, Boily Émilie, Sun Shouheng et Sarigöllü Emine. (2022). Role transitions at the prosumer level: Spillover effects in the collaborative economy from an interactive marketing perspective. European Journal of Marketing, 56, (10), p. 2721-2748.
Ertz Myriam, Sun Shouheng, Boily Emilie, Kubiat Patrick et Quenum Gautier Georges Yao. (2022). How transitioning to Industry 4.0 promotes circular product lifetimes. Industrial Marketing Management, 101, p. 125-140.
Boily Emilie. (2021). The impacts of behavioral variables on switchover effects in the collaborative economy (CE). Mémoire de maîtrise, Université du Québec à Chicoutimi.
Sauf indication contraire, les documents archivés dans Constellation sont rendus disponibles selon les termes de la licence Creative Commons "Paternité, pas d'utilisation commerciale, pas de modification" 2.5 Canada.
Bibliothèque Paul-Émile-Boulet, UQAC
555, boulevard de l'Université
Chicoutimi (Québec) CANADA G7H 2B1
418 545-5011, poste 5630