Ertz Myriam, Boily Émilie, Sun Shouheng et Sarigöllü Emine. (2022). Role transitions at the prosumer level: Spillover effects in the collaborative economy from an interactive marketing perspective. European Journal of Marketing, 56, (10), p. 2721-2748.
Ertz Myriam, Sun Shouheng, Boily Emilie, Kubiat Patrick et Quenum Gautier Georges Yao. (2022). How transitioning to Industry 4.0 promotes circular product lifetimes. Industrial Marketing Management, 101, p. 125-140.
Boily Emilie. (2021). The impacts of behavioral variables on switchover effects in the collaborative economy (CE). Mémoire de maîtrise, Université du Québec à Chicoutimi.
Sauf indication contraire, les documents archivés dans Constellation sont rendus disponibles selon les termes de la licence Creative Commons "Paternité, pas d'utilisation commerciale, pas de modification" 2.5 Canada.
Services de la bibliothèque, UQAC
555, boulevard de l'Université
Chicoutimi (Québec) CANADA G7H 2B1
418 545-5011, poste 5630